CMS Credits

ضمانت 15 روزه تعویض یا مرجوع نمودن کالا

 گارانتی 15 روزه تعویض یا ارجاع محصول برای تمام کالاهای موجود در سایت میس اسپرت  ارائه می شود . در صورتی که کالا به مدت 15روز پس از تحویل ،دچاراشکال ظاهری شود ویا ایراداتی که ناشی از بی کیفیت بودن محصول بشود( از قبیل رنگدادگی و یا آبرفتگی )  ، می توانید پس از تماس با واحد پشتیبانی نسبت به تعویض و یا عودت دادن محصول اقدام نمایید .

 

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند پرو ناصحیح، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی مانند سفیدکننده ها و غیره، کاربرد غیرمعمول و استفاده‌ی غیرمتعارف از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

 

در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط کارشناسان میس اسپرت هزینه کالا مطابق فاکتور (حداکثر تا 15 روز) به مشتری بر گردانده و یا به اعتبار مشتری اضافه میکند و هزینه ارسال پستی توسط میس اسپرت پرداخت خواهد شد.و در صورت تایید نشدن عیب کالا توسط کارشناسان میس اسپرت هزینه بازگرداندن کالا بعهده مشتری بوده و از مبلغ فاکتور کسر می گردد.مبلغ الباقی به اعتبار مشتری افزوده شده و مشتری می تواند کالای دیگری خریداری نماید. .

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد

وجود مغایرت،باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش میس اسپرت  از طریق تلفن اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد واتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش میس اسپرت  از طریق تلفن اطلاع داده شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی بارکد واتیکت های محصول یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

 

اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد

برای استفاده از گارانتی سلامت فیزیکی یا تعویض سایز، مشتری می‌پذیرد در اولین فرصت و حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، درخواست خود را با ذکر شماره پیگیری سفارش، به خدمات پس از فروش میس اسپرت  اطلاع دهد.

درخواست تعویض سایز تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که محصولات تنها ، پرو شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند و روی پوشاک هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، بارکد،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد، .بنابراین از مشتریان گرامی خود می خواهد کمال دقت را هنگام پرو محصول مبذول فرمایند.هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا تعویضی به عهده مشتری بوده لذا خواهشمند است قبل از انتخاب سایز حتما راهنمای سایزبندی را با دقت مطالعه فرمایید.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پشتیبانی سفارشات میس اسپرت اطلاع داده شود.

 

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا  2   روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

 

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. لازم به ذکر است کالاهایی که به دلیل ماهیت خاص یا استفاده شخصی و با توجه به لزوم رعایت مسایل بهداشتی نمی‌توانند بازپس داده شوند، از شمول این بند خارج هستند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد. همچنین در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به عهده مشتری خواهد بود.